Четвер, 25.04.2024, 22:57
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Головна » Архів матеріалів
Інформація та відгуки про медицинський центр "Резонанс"
Одні пишуть це Лохотрон, іншим подобається.
Але хороших відгуків дуже мало. При тому що цей центр працює багато років.
Спитав у свого лікаря, відповідь - " ну якщо грошей нікуди дівати... " Відгуки
Категорія: Послуги. | Переглядів: 385 | Додав: Petrosem | Дата: 03.06.2013 | Коментарі (0)

Про скарги.

Кілька порад про те, як написати скаргу, щоб отримати від неї позитивний результат наводиться на сайті "Юридична майстерня "Помічник" Консультації. Допомога. Представництво. Документи.
Щоб скарга була хороша і дієва вона повинна бути:
1. Акуратно оформленою.
2. Без орфографічних помилок.
3.Написана коротко і по суті.
4.Містити посилання на закон.
5. Містити чітко сформульовані вимоги.
При формулювання тексту пам'ятайте про те, що будь-яка ваша вимога повинна ґрунтуватися на законі.
Будьте готові до відмови у прийнятті скарги. Запишіть дату, час і прізвище посадової особи - порушника Закону (посадовці не мають право відмовляти у прийомі скарг). Тепер у Вас є можливість написати скаргу на керівника установи щодо порушення закону України "Про звернення громадян".
Категорія: Різне | Переглядів: 1339 | Додав: Petrosem | Дата: 19.04.2013 | Коментарі (1)

Якщо у магазині Вам не дають Книгу скарг або установа не має такої книги можете написати свою думку тут або на сайті Спільноти споживачів та громадські об'єднання (Спільний проект Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об'єднаних Націй) "Портал споживача".
Категорія: Різне | Переглядів: 445 | Додав: Petrosem | Дата: 15.04.2013 | Коментарі (0)

« 1 2