Меню сайту
Категорії розділу
Магазини. Відгуки [0] |
Послуги. [5] |
Різне [8] |
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
Друзі сайту
Головна » Архів матеріалів
Інформація та відгуки про медицинський центр "Резонанс"
Одні пишуть це Лохотрон, іншим подобається. Але хороших відгуків дуже мало. При тому що цей центр працює багато років. Спитав у свого лікаря, відповідь - " ну якщо грошей нікуди дівати... " Відгуки |
Про скарги.Кілька порад про те, як написати скаргу, щоб отримати від неї позитивний результат наводиться на сайті "Юридична майстерня "Помічник" Консультації. Допомога. Представництво. Документи.Щоб скарга була хороша і дієва вона повинна бути: 1. Акуратно оформленою. 2. Без орфографічних помилок. 3.Написана коротко і по суті. 4.Містити посилання на закон. 5. Містити чітко сформульовані вимоги. При формулювання тексту пам'ятайте про те, що будь-яка ваша вимога повинна ґрунтуватися на законі. Будьте готові до відмови у прийнятті скарги. Запишіть дату, час і прізвище посадової особи - порушника Закону (посадовці не мають право відмовляти у прийомі скарг). Тепер у Вас є можливість написати скаргу на керівника установи щодо порушення закону України "Про звернення громадян". |
Якщо у магазині Вам не дають Книгу скарг або установа не має такої книги можете написати свою думку тут або на сайті Спільноти споживачів та громадські об'єднання (Спільний проект Європейського Союзу та Програми розвитку Організації Об'єднаних Націй) "Портал споживача".
|