Понеділок, 29.04.2024, 10:07
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Головна » 2013 » Квітень » 19

Про скарги.

Кілька порад про те, як написати скаргу, щоб отримати від неї позитивний результат наводиться на сайті "Юридична майстерня "Помічник" Консультації. Допомога. Представництво. Документи.
Щоб скарга була хороша і дієва вона повинна бути:
1. Акуратно оформленою.
2. Без орфографічних помилок.
3.Написана коротко і по суті.
4.Містити посилання на закон.
5. Містити чітко сформульовані вимоги.
При формулювання тексту пам'ятайте про те, що будь-яка ваша вимога повинна ґрунтуватися на законі.
Будьте готові до відмови у прийнятті скарги. Запишіть дату, час і прізвище посадової особи - порушника Закону (посадовці не мають право відмовляти у прийомі скарг). Тепер у Вас є можливість написати скаргу на керівника установи щодо порушення закону України "Про звернення громадян".
Категорія: Різне | Переглядів: 1342 | Додав: Petrosem | Дата: 19.04.2013 | Коментарі (1)