Меню сайту
Категорії розділу
Магазини. Відгуки [0] |
Послуги. [5] |
Різне [8] |
Міні-чат
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук
Календар
« Жовтень 2013 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |
Архів записів
Друзі сайту
Головна » 2013 » Жовтень » 5 » ЖЕК 109 Києва
17:03 ЖЕК 109 Києва | |
Немає заяви – немає проблеми!У ЖЕК 109 (директор Соколов Віталій Олександрович) знайшли нову форму роботи з громадянами. Коли у визначений розкладом день і час приходить громадянин із заявою, яка працівникам жеку не подобається, вони її просто не приймають! Немає заяви – немає проблеми! Не подобається, присилайте поштою, - спокійно повідомляють у приймальній. Закон для них не Закон. Побачимо, як прореагують у Київській міській державній адміністрації на такі "новації" ЖЕКу щодо порушення Закону України "Про звернення громадян", (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 47, ст.256), а саме Статті 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення, у якій говориться "Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду."
| |
|
Всього коментарів: 0 | |