Субота, 27.04.2024, 13:45
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Категорії розділу
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Пошук
Календар
«  Жовтень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
Головна » 2013 » Жовтень » 05

Немає заяви – немає проблеми!

У ЖЕК 109 (директор Соколов Віталій Олександрович) знайшли нову форму роботи з громадянами. Коли у визначений розкладом день і час приходить громадянин із заявою, яка працівникам жеку не подобається, вони її просто не приймають! Немає заяви – немає проблеми! Не подобається, присилайте поштою, - спокійно повідомляють у приймальній. 
Закон для них не Закон.
Побачимо, як прореагують у Київській міській державній адміністрації на такі "новації" ЖЕКу щодо порушення Закону України "Про звернення громадян", (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, N 47, ст.256), а саме Статті 7. Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення, у якій говориться "Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду."
Категорія: Послуги. | Переглядів: 817 | Додав: Petrosem | Дата: 05.10.2013 | Коментарі (0)